سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام

اسپانیا

قهرمان جام جهانی شدآفرین

دقایقی پیش اسپانیا با گل دقیقه ی116آندرس اینیستا قهرمان جام جهانی شد با این قهرمانی اسپانیا برای اولین بار قهرمان جام جهانی شد وجزؤ هشتمین تیم بالای سر برنده ی جام شد دیروز نیز آلمان با شکست3-2مقابل اوروگوئه سوم شد

 

اسپانیای همیشه قهرمان



تاریخ : دوشنبه 89/4/21 | 2:41 صبح | نویسنده : علیرضا | نظر

مهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال استقلال از امروز (یکشنبه) فیزیوتراپی را از سر خواهد گرفت.

سیدصالحی که اوایل هفته گذشته زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده بود با تشخیص کادر پزشکی


استقلال از امروز فیزیوتراپی را شروع خواهد کرد.

گفتنی است؛ به گفته پزشکان این بازیکن 7 ماه از میادین دور خواهد بود و از اوایل نیم‌فصل دوم


می‌تواند به میادین بازگردد.


مهدی سید صالحی



تاریخ : دوشنبه 89/4/14 | 6:55 عصر | نویسنده : علیرضا | نظر

 مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر فتح‌الله‌زاده قرارداد مالی‌ام را سفید امضا می‌کنم.


 سید مهدی سید‌صالحی در خصوص مصدومیت و اینکه باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد گفت: قسمت این بود که از میادین فوتبال دور باشم. در یک ماه گذشته که تمامی بازیکنان فوتبال در ایران استراحت می‌کردند من مشغول وزنه‌زدن بودم و وضعیت جسمی‌ام خیلی خوب شده بود. قصد داشتم با یک نیروی جدید در فصل آینده حاضر شوم که پزشکان تشخیص دادند پایم را جراحی کنم.


 


 وی افزود: واقعا برایم سخت است چون سال گذشته خیلی زحمت کشیدم که جایم را در استقلال پیدا کنم. در این خصوص با آقای نظری جویباری و فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و آنها نیز رفتار بسیار خوبی با من داشتند و پیگیر کارهایم شدند. به خاطر فتح‌الله‌زاده حاضرم قرارداد مالی‌ام را که برای سال دوم توافقی بود سفید امضا کنم و حتی شب گذشته نیز جلسه‌ای را در این خصوص با آقای نظری جویباری برگزار کردم.


 سید صالحی در خصوص پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان برای به خدمت گرفتن وی گفت: آقای جلالی و نواصرزاده از دوستان خوب من هستند ولی در مرام من نیست که با وجود مصدومیتی که دارم برای تیم دیگری بازی کنم. مصدومیت من به گونه‌ای است که در حال حاضر می‌توانم خوب بدوم و حتی اگر سه ماه فوتبال هم بازی می‌کردم کسی متوجه نمی‌شد از ناحیه رباط صلیبی مصدوم هستم. شاید حتی اگر بازی می‌کردم اتفاقی نمی‌افتاد اما هیچ وقت خودم را به عنوان یک بازیکن سربار به تیمی معرفی نمی‌کنم و تشخیص می‌دهم پس از جراحی پایم با قدرت به میادین فوتبال بازگردم.


 وی عنوان کرد: از دکتر نوروزی که در یک ماه گذشته تمام تلاش خود را برای بهبود پای من انجام داد تشکر می‌کنم. ایشان به من خیلی روحیه داد و پیگیر کارهای جراحی‌ام شد.امیدوارم با وضعیت جسمی‌ که دارم و در آمادگی به سر می‌برم زودتر از حد تصور پزشکان به میادین فوتبال بازگردم.


به نظر من که اشتباه محض کرد شما چی فکر میکنین؟


mehdi


چرا تمدید؟



تاریخ : دوشنبه 89/4/14 | 6:55 عصر | نویسنده : علیرضا | نظر

وحید طالب‌لو پس از تمدید قراردادش با استقلال در خصوص اتفاقات فصل گذشته گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داد که در زیر می‌خوانید.

* سرانجام قراردادت را تمدید کردی؟

بله، قرارداد 2 ساله‌ای را به امضاء رساندم که برای سال دوم باید توافق مالی شود.

* گفته می‌شد استیل‌آذین پیشنهاد خوبی داده و حتی با این تیم مذاکره کرده‌ای؟

هیچ‌وقت به دنبال بازارگرمی و این مسائل نبوده‌ام. چندین بار هم در مصاحبه‌هایم گفته بودم استقلال و طرفدارانش را لحاظ خواهم کرد چون آنها ذینفع نیستند و دوست ندارند بازیکنان مورد علاقه‌شان را در تیم‌های دیگر ببینند. علاوه بر استیل‌آذین از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی در نهایت با استقلال قراردادم را تمدید کردم.

* پس از تمدید قرارداد مرفاوی با استقلال اعلام کرده بودی در این تیم نمی‌مانی؟

هنگامی که هواداران را در خیابان می‌دیدم به آنها قول ‌می‌دادم در صورتی که مرفاوی عوض شود در استقلال بمانم و به قولم نیز وفا کردم.

* چرا؟

بخاطر اینکه بازی نکردن من در فصل گذشته فنی نبود. سرمربی که به تیمش فنی نگاه نکند معلوم است که عده‌ای از او دلخور می‌شوند.

* در این خصوص با مرفاوی صحبت نکردی؟

وقتی یک مربی فنی نیست، چه بحثی با او می‌توانم داشته باشم؟

* اما تو می‌توانستی با مربی دروازه‌بان‌های تیم صحبت کنی تا او به مرفاوی مشاوره دهد.

فکر نمی‌کنم کادر فنی استقلال در فصل گذشته کادری مشاوره‌ای بود. شاید آنها از جای دیگری مشاوره می‌گرفتند اما در خصوص مسائل فنی چنین اتفاقی نمی‌افتد.

* با این تفاصیل یکی از بدترین فصل‌های فوتبالت را پشت سر گذاشتی.

در نیم فصل اول در حال سپری کردن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالم بودم اما در نیم فصل دوم بدترین فصل ممکن بود. البته قبول دارم خودم باید یک سری مسائل را درک می‌کردم چون حتی وقتی در بازی‌های دوستانه تنش ایجاد می‌شد باید شرایط را حس می‌کردم. آقای غلامپور بیشتر در جریان این موارد هستند.

* چه تنش‌هایی در بازی‌های دوستانه ایجاد شد؟

در 5 بازی دوستانه‌ای که انجام شد در 2 بازی به میدان رفتم. شب قبل از مسابقات هم که اتفاقات عجیب و غریب زیاد می‌افتاد.

* و به خاطر همین نیمکت‌نشینی‌ها تیم ملی را هم از دست دادی.

تیم ملی را بخاطر نیمکت‌نشینی‌های غیر فنی از دست دادم ولی از قول من بنویسید امسال، سالی جدید برای وحید طالب‌لو خواهد بود.

*‌ در بازی آخر با پیکان دچار اشتباه شدی و پس از آن مسابقه حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد.

از آن بازی تا امروز شرایط به شکلی مهیا شد که در استقلال بمانم و جواب آن عده‌ای که برایم حرف درست کردند را بدهم. البته حرف و حدیث‌ها را دشمنان استقلال مطرح کردند و در آن زمان از آب گل‌آلود ماهی گرفتند. من بخاطر یک گل و نیمک‌نشینی اعتبار و آبرویم را نمی‌فروشم و امسال این را ثابت خواهم کرد.

* ظاهرا انگیزه‌های زیادی برای تمدید قرارداد داشتی؟

می‌خواستم به مردم و طرفداران ثابت کنم که شرایط مالی اولویت من نیست. دومین انگیزه‌ام رقابت سالم است. امسال مشخص خواهد شد، رقابت سالم در نهایت به کجا خواهد انجامید و آیا حق وحید طالب‌لو بود که 13 بازی را نیمکت‌نشین باشد یا نه. اگر حق با آنها است که حرفی نمی‌زنم و اگر نیست، این دلیل محکمی خواهد بود برای غیر فنی بودن رقابت در سال گذشته.

* بحث مالی مطرح شد. واقعا برای استقلال شرایط مالی نداشتی؟

من در 3 مرحله با آقای فتح‌الله‌زاده، نظری و امیری صحبت کردم و تعاملی میان ما برقرار بود. ما در مقابل هم ننشستیم و در کنار یکدیگر بودیم. با توجه با اینکه شرایط خاصی در استقلال اتفاق افتاده این انگیزه به وجود آمد که به تیمم کمک کنم و از خیلی از درخواست‌هایم بگذرم.

* به فصل قبل برگردیم. حسین کاظمی مدعی شده سال گذشته اتفاقاتی افتاد که هم قسم شدیم برای تلنگر به بعضی‌ها استقلال را ترک کنیم.

شما می‌توانید شرایط فصل گذشته استقلال را از بازیکنانی که بازی می‌کردند و یا ذخیره بودند سؤال کنید. چه بازیکنی که فیکس بود و چه بازیکنی که بازی نمی‌کرد از وضعیت ناراحت بود. بعضی‌ مشکل مالی داشتند و حتی زمانی که تیم نتیجه می‌گرفت نوک تیز انتقادات به سوی بازیکن روانه می‌شد. همه این مسائل بازیکنان را به ستوه آورد و شاید بخاطر همین مسائل است که بعضی از بازیکنان جدا شدند.

* فکر نمی‌کنی جدایی این بازیکنان به استقلال ضربه بزند؟

دوست داشتیم مجددا کنار هم بازی کنیم ولی بعضی از بازیکنان جدا شدند که اتفاقا مهره‌های خوبی بودند. امسال باید خیلی تلاش کنیم تا موفق شویم.

* به اعتقاد تو استقلال جدید چه نتیجه‌ای می‌گیرد؟

باید دو فاکتور را در نظر بگیریم، اول اینکه هواداران باید انتظار خود را کمتر کنند و دوم اینکه نظم و رفاقت را در دستور کار قرار دهیم که اگر این اتفاق بیفتد تیم می‌تواند موفق شود.

* و حرف آخر؟
امیدوارم در فصل جدید همان بازیکنی باشم که هواداران انتظار دارند و مطمئن باشید برای مسئولیتی که بر گردن من است تمام تلاش خود را خواهم کرد


وحید دست طلایی هنوزم.....عقاب آسیایی




تاریخ : دوشنبه 89/4/14 | 6:55 عصر | نویسنده : علیرضا | نظر


  • paper | فال تاروت کبیر بله خیر | sales backlinks
  • مقاله ی گل کوچک | خرید رپرتاژ